Service i toppklass

Service i toppklass

Service | 1 timme och 51 minuter

Motsvarar 1 dag lärarledd utbildning

Beskrivning

Bli en proffs på din bransch med vår toppklass-utbildning online. Få en konkurrenskraftig fördel - kom igång med utbildning online!

Alla har en bild av vad som är bra service men få människor önskar ändra på sitt beteende för att ge riktigt bra service. Den här utbildningen vrider och vänder på begreppet service och lär oss att utveckla oss själva till att gilla att leverera service i toppklass.

Relevanta nyckelord: Kundservice, Servicekultur, Kundbemötande, Kundnöjdhet, Servicekvalitet, Serviceprocesser, Servicegaranti, Reklamationshantering

Publicerad: 2014-02-24

Innehåll

  • Olika synsätt på service
  • Vem du behöver bli för att kunna leverera bra service
  • Vad krävs av dig för att leverera service i toppklass
  • Om att göra det lilla extra
  • Kommunikation och service
  • Hur man gör det stora för kunden
  • Service i världsklass
  • Hur du enkelt utvecklar din förmåga att leverera exceptionell service
  • Forskningsresultat kring vad människor upplever som bra service

Delmoment

0. Introduktion till kursen Service i toppklass

Utbildare Christer Isehag presenterar kursens innehåll och upplägg.

Längd: 6 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

1. Behandla andra som du själv vill bli behandladProva!

Christer Isehag inleder utbildningen med att prata om olika synsätt på vad som är bra service.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 12 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

2. Varför levererar vissa bättre service än andra?

Christer Isehag tar i delkursen och ger oss inblick i varför vissa organisationer och individer klarar av att leverera bättre service än andra. Vi får lära oss vad som är skillnaden.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

3. Vad krävs av dig för att leverera service i toppklass?

I delmomentet lär Christer Isehag oss hur vi som personer behöver bli och verka för att kunna leverera enastående service.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 10 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

4. Från bra till förstklassigt bemötande

I delmomentet får vi lära oss hur vi lyfter ett bra bemötande till ett förstklassigt bemötande.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 11 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

5. Dricks i vardagen

I delmomentet får vi lära oss vad det är som gör att kunderna upplevde att vårt beteende var bra.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

6. Kommunikationskunskap för service

Christer Isehag lär oss om vad vi behöver tänka på avseende kommunikation och leverera service.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 16 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

7. Det lilla som gör det stora

Du är troligen redan duktig på att hantera dina kunder och gör mycket bra. Trots detta är det svårt att leverera service i toppklass. I delkursen lär Christer Isehag oss vad det är för små, små saker som gör det stora i kundens upplevda service.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 11 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

8. Vad är service?

Christer Isehag summerar vad service egentligen är för något.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 7 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

9. Medarbetarens syn på jobbet

Grundläggande för förmågan att leverera service är synen på sig själv, synen på jobbet och synen på kunderna.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 14 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

10. Summering av kursen

Utbildare Christer Isehag summerar kursen.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)

Kursmaterial

Det finns inget kursmaterial till denna utbildning.

Anteckningar

För att kunna spara dina anteckningar till denna utbildning måste du först köpa den samt vara inloggad.


Utbildningsbolag

Utbildningen ger diplom som visar att du har kunskaperna.



Bra jobbat!

Du har fullföljt utbildningen Service i toppklass och kan nu erhålla ditt diplom.

Tillbaka till utbildningen Erhåll ditt diplom

Visningsfilmen är slut

För att starta utbildingen Service i toppklass måste du först köpa den.

Tillbaka till utbildningen
Service i toppklass 177 1 2395

Kontakt