Service | 1 timme och 51 minuter
Motsvarar 1 dag lärarledd utbildning
Bli en proffs på din bransch med vår toppklass-utbildning online. Få en konkurrenskraftig fördel - kom igång med utbildning online!
Alla har en bild av vad som är bra service men få människor önskar ändra på sitt beteende för att ge riktigt bra service. Den här utbildningen vrider och vänder på begreppet service och lär oss att utveckla oss själva till att gilla att leverera service i toppklass.
Relevanta nyckelord: Kundservice, Servicekultur, Kundbemötande, Kundnöjdhet, Servicekvalitet, Serviceprocesser, Servicegaranti, Reklamationshantering
Publicerad: 2014-02-24
Utbildare Christer Isehag presenterar kursens innehåll och upplägg.
Längd: 6 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)Christer Isehag inleder utbildningen med att prata om olika synsätt på vad som är bra service.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 12 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
Christer Isehag tar i delkursen och ger oss inblick i varför vissa organisationer och individer klarar av att leverera bättre service än andra. Vi får lära oss vad som är skillnaden.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
I delmomentet lär Christer Isehag oss hur vi som personer behöver bli och verka för att kunna leverera enastående service.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 10 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
I delmomentet får vi lära oss hur vi lyfter ett bra bemötande till ett förstklassigt bemötande.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 11 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
I delmomentet får vi lära oss vad det är som gör att kunderna upplevde att vårt beteende var bra.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
Christer Isehag lär oss om vad vi behöver tänka på avseende kommunikation och leverera service.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 16 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
Du är troligen redan duktig på att hantera dina kunder och gör mycket bra. Trots detta är det svårt att leverera service i toppklass. I delkursen lär Christer Isehag oss vad det är för små, små saker som gör det stora i kundens upplevda service.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 11 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
Christer Isehag summerar vad service egentligen är för något.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 7 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
Grundläggande för förmågan att leverera service är synen på sig själv, synen på jobbet och synen på kunderna.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 14 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
Utbildare Christer Isehag summerar kursen.
Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 1 timme och 51 minuter)
Det finns inget kursmaterial till denna utbildning.
För att kunna spara dina anteckningar till denna utbildning måste du först köpa den samt vara inloggad.
Isehag inspiration är specialist på sambandet mellan service, bemötande, konflikthantering och hur säljfrämjande relationer växer fram. Företaget utbildar taxiverksamhet, kundtjänster och supportpersonal till att skapa nöjdare kunder, ett stressfriare arbetsklimat och ökad lönsamhet.
Christer Isehag var verksam som säljare och säljchef innan han fördjupade sig i service och relationsbyggande. Christers specialitet är utbildningar som matchar kundvård, kommunikation och service med ledningens önskemål om att få en säljfrämjande personalstyrka.
Många har gått hans utbildningar hos Hjärtum Utbildningar, TPT Sälj och ledarutveckling eller hos något annat känt utbildningsföretag där Christer verkar.
Läs merDöljUtbildningen ger diplom som visar att du har kunskaperna.
Streamad utbildning går fortare att genomföra än traditionell utbildning. Vi tillgängliggör samma utbildning och kunskapsinnehåll på knappt en tredjedel av tiden.
Effektivitetsvinsten uppstår då vi inte behöver ta hänsyn till lunch, restider, gruppdiskussioner och pauser. Den totala undervisningstiden är dock alltid densamma.
1 h – Motsvarar en halvdagsutbildning
2 h – Motsvarar en heldagsutbildning
4 h – Motsvarar en 2-dagarsutbildning
6 h – Motsvarar en 3-dagarsutbildning
Notera att vi anger speltid utan paus eller repetition. Glöm inte att planera in tid för utbildningens eventuella workshops och tid för att svara på utbildningens kunskapstester vilka ligger till grund för diplomering.
Utbildningen Service i toppklass har lagts till i varukorgen.
Tillbaka till utbildningen Fortsätt till betalningDu har fullföljt utbildningen Service i toppklass och kan nu erhålla ditt diplom.
Tillbaka till utbildningen Erhåll ditt diplomFör att starta utbildingen Service i toppklass måste du först köpa den.
Tillbaka till utbildningenFör att rätta examineringsfrågorna och diplomeras i utbildingen Service i toppklass måste du först köpa den.
Tillbaka till utbildningenFör att kunna examinera utbildningen och erhålla diplom behöver du logga in.
Logga in